Пенсионирането на 32 серия

Можете да обсъждате всичко за реалния подвижен състав и обекти

Модератор: DANI

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот randomguy88 » 06 Фев 2016, 23:46

nikito написа:БДЖ от доста време е в криза. Всички ремонти и технически прегледи на локомотиви, вагони и мотриси си струва пари, за тая работа си има определени хора, на които им се заплаща. Точно поради тая криза тия ремонти и прегледи са сведени до минимум, както и поддръжката. Това са мотриси на повече от 40г и вече годините им тежат доста, стига се и до такъв момент, че вече не може да се поправи или това да се замени с онова. При нас това не е чак такъв проблем, защото тука има много ремонти по машините, които са скалъпени дори и от други серии. Тука се оказва проблем, че поради дългото им използване 32ра и 33та серия, се наложиха прекалено чести ремонти и това не се оказа добре финансово за БДЖ. Специално, доколкото съм чувал, 33та серия са бракувани поради липса на резервни части и след бракуването им, се намериха доста части в едно хале в Септември. Мръсотията и мизерията са в резултат на ниската поддръжка, а останалото е некачествен ремонт, на повечето дето бяха уж модернизирани се оказа, че им е модернизирана само боята. :зъбльо


А в Латвия не правят ли подобни? Колко ще излезе да ги предадат за рециклиране? В съседните страни още се движат!
Аватар
randomguy88
 
Мнения: 294
Регистриран на: 31 Яну 2016, 11:03
Местоположение: кв. Дивдядово "Шумен"

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот randomguy88 » 06 Фев 2016, 23:49

Мисля, че пътниците биха били доволни от тези Изображение
Аватар
randomguy88
 
Мнения: 294
Регистриран на: 31 Яну 2016, 11:03
Местоположение: кв. Дивдядово "Шумен"

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот sarandi » 07 Фев 2016, 00:02

Истина е, че имаше един период, в който латвийска компания проявяваше интерес да рециклира нашите електричи и да ги спаси от бракуване, но уви това не стана.
Аватар
sarandi
 
Мнения: 114
Регистриран на: 18 Юли 2014, 19:43
Местоположение: София

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот randomguy88 » 07 Фев 2016, 16:32

Тези електромотрисни влакове по-бързо ли ускоряват при потегляне от примерно ел. локомотив шкода 44та серия с шествагонна композиция? Става въпрос като възможности на една и съща гара, при едни и същи условия, все едно потеглят в една и съща посока. Говорим в прайм-годините си, не сега!
Аватар
randomguy88
 
Мнения: 294
Регистриран на: 31 Яну 2016, 11:03
Местоположение: кв. Дивдядово "Шумен"

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот nikito » 07 Фев 2016, 18:27

Мисля че да. Тягата идвата от пърия и последняи вагон, т.е от командните. Чамугитте имат 5 позиции на тяга, тъй че за времето си мисля, че би ускорила доста по-бързо от Р-ка с 6 вагона. Това по принцип трябва да го пише някъде - каква е теглителната и спирачната маса, както и мощността, но не съм много запознат с тия работи. Ако говорим за двигател - разбира се че този на 44ката е по-мощен, само че там са предвидени и за доста по-тежки влакове, докато мотрисите са си сглобени и все си вървят по 4 вагона и все пак 2 от тях дават тяга и влака е много по-лек.
Trainz Bulgaria Team
Аватар
nikito
 
Мнения: 535
Регистриран на: 25 Апр 2014, 15:13
Местоположение: София

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот randomguy88 » 07 Фев 2016, 19:01

nikito написа:Мисля че да. Тягата идвата от пърия и последняи вагон, т.е от командните. Чамугитте имат 5 позиции на тяга, тъй че за времето си мисля, че би ускорила доста по-бързо от Р-ка с 6 вагона. Това по принцип трябва да го пише някъде - каква е теглителната и спирачната маса, както и мощността, но не съм много запознат с тия работи. Ако говорим за двигател - разбира се че този на 44ката е по-мощен, само че там са предвидени и за доста по-тежки влакове, докато мотрисите са си сглобени и все си вървят по 4 вагона и все пак 2 от тях дават тяга и влака е много по-лек.


Но все пак максималната скорост е по-висока, нали така? След като набере.
Аватар
randomguy88
 
Мнения: 294
Регистриран на: 31 Яну 2016, 11:03
Местоположение: кв. Дивдядово "Шумен"

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот Markov » 07 Фев 2016, 19:14

Максималните скорости на 43, 43р и 32 са следните

43 от 01 до 56 - 130 км/ч
43р от 57 до 144 - 130 км/ч
43р от 145 до 205 - 110 км/ч
32 - 120 км/ч

Като при доставката на 43-та серия една от тях на проби развива над 170 км/ч, като има една Шкода на тогавашните чехословашки железници, по-стара от нашите 42, която пак на проби развива над 200 км/ч, а електричка да достигне такава скорост си е истинско зрелище, тя няма тонажа и окачването, за да остане на линията :зъбльо Все пак има разлика между максимална скорост (котвичката на хаслерите в повечето машини) и максимална конструктивна скорост.
Изображение 2ТЭ Луганських медведь ! :балон
Аватар
Markov
 
Мнения: 182
Регистриран на: 22 Мар 2011, 19:55

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот randomguy88 » 07 Фев 2016, 21:29

Ставаше въпрос за ускорение. Във играта ми направи впечатление че когато поставя един ЕМВ и една локомотивна композиция ЕМВ-то доста бързо потегля, но после другият влак го застига и задминава като скоростите които достигат на прав участък в Surveyor са съответно 100км/ч и 130км/ч
Прикачени файлове
Untitled 1.jpg
Untitled.jpg
Аватар
randomguy88
 
Мнения: 294
Регистриран на: 31 Яну 2016, 11:03
Местоположение: кв. Дивдядово "Шумен"

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот randomguy88 » 09 Фев 2016, 18:27

На играта получавам следните времена:
ускорение на ЕМВ 32 от 0 до 80км/ч - 33 секунди
Шкода 44ка с шест вагона от 0 до 80км/ч - 1:30 секунди
Шкода 44ка изолиран от 0 до 80 км/ч - 26 секунди
Може ли някой да ми каже доколко това е реалистично, т.е. дали дали тези времена изглеждат верни и доколко е така или е било така наистина с тези влакове.
Аватар
randomguy88
 
Мнения: 294
Регистриран на: 31 Яну 2016, 11:03
Местоположение: кв. Дивдядово "Шумен"

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот ivan4 » 10 Фев 2016, 02:38

nikito написа:БДЖ от доста време е в криза. Всички ремонти и технически прегледи на локомотиви, вагони и мотриси си струва пари, за тая работа си има определени хора, на които им се заплаща. Точно поради тая криза тия ремонти и прегледи са сведени до минимум, както и поддръжката. Това са мотриси на повече от 40г и вече годините им тежат доста, стига се и до такъв момент, че вече не може да се поправи или това да се замени с онова. При нас това не е чак такъв проблем, защото тука има много ремонти по машините, които са скалъпени дори и от други серии. Тука се оказва проблем, че поради дългото им използване 32ра и 33та серия, се наложиха прекалено чести ремонти и това не се оказа добре финансово за БДЖ. Специално, доколкото съм чувал, 33та серия са бракувани поради липса на резервни части и след бракуването им, се намериха доста части в едно хале в Септември. Мръсотията и мизерията са в резултат на ниската поддръжка, а останалото е некачествен ремонт, на повечето дето бяха уж модернизирани се оказа, че им е модернизирана само боята. :зъбльо

Причината е друга. Спрени са поради това, че мотрисите са превишили лимита изминати километри СЛЕД последния ремонт (и то с хиляди километри), и е опасно да превозват пътници, понеже никой не знае какво може да се случи.
Колкото до серия 33 - там причината пък е още по-различна: серия 33 са правени по поръчка на ЮЖ (Югославски железници), но БДЖ поръчва няколко и от тях. Оказва се, че на 33 не им понасят добре нашите пътища, и обратно - на 32 не им понасят пътищата в Сърбия, Македония и Черна гора. Затова те отдавна нямат 32-ки, а ние също вече нямаме 33-ки ;)

nikito написа:Мисля че да. Тягата идвата от пърия и последняи вагон, т.е от командните. Чамугитте имат 5 позиции на тяга, тъй че за времето си мисля, че би ускорила доста по-бързо от Р-ка с 6 вагона. Това по принцип трябва да го пише някъде - каква е теглителната и спирачната маса, както и мощността, но не съм много запознат с тия работи. Ако говорим за двигател - разбира се че този на 44ката е по-мощен, само че там са предвидени и за доста по-тежки влакове, докато мотрисите са си сглобени и все си вървят по 4 вагона и все пак 2 от тях дават тяга и влака е много по-лек.

Пак грешиш, първият и последният са командни вагони т.е. там е кабината. Тягата идва от МОТОРвагоните (втори и трети), където са и пантографите и откъдето се чува бръмченето. Колкото до „сглобяването“, мотрисите са със сцепка и затова рядко ги декуплират, но принципно това е възможно и в Русия и страните от бившия СССР се движат подобни електрички с по 3, 5, 10 и т.н. вагона. ;)
Аватар
ivan4
Глобален модератор
 
Мнения: 475
Регистриран на: 16 Фев 2013, 12:11
Местоположение: гр. Пловдив

ПредишнаСледваща

Назад към Теми за реалния подвижен състав и обекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта