Теснолинейна тракция

Можете да обсъждате всичко за реалния подвижен състав и обекти

Модератор: DANI

Re: Теснолинейна тракция

Мнениеот Markov » 04 Май 2014, 00:55

По-достоверна (но не и много прясна) информация базирана на дълго проучване от документи с текущото техническо състояние на тяговите единици и снимкови материали намерени в нета...

75-01 - по последни данни - много лошо техническо състояние или нарязан
75-02 - що-годе комплектен, не е в движение..
75-03 - катастрофирал с незначителни щети, но така и не е върнат на пътя, и това му коства донорство за останалите бройки. Текущо състояние много лошо (гол кош) или нарязан
75-04 - в движение
75-05 - в движение/в резерв
75-06 - нямам скорошна информация, но би трябвало да е в движение
75-07 - съдбата му като на 03
75-08 - в движение
75-09 - не се движи с леки козметични липси
75-10 - гол кош или нарязан

76-01-Бракуван и нарязан
76-02-Бракуван и нарязан след закриване на Ч.брег-Оряхово
76-03-Бракуван и нарязан
76-04-Бракуван и нарязан
76-05-Печели пари на аржентинци
76-06-Печели пари на аржентинци
76-07-Бракуван и нарязан
76-08-Бракуван и нарязан
76-09-Бракуван и нарязан
76-10-Бракуван и нарязан
76-11-Опр. за музейната колекция на БДЖ. Текущо състояние: бере душа в Септември под звездите....
76-12-Печели пари на аржентинци
76-13-Бракуван и нарязан
76-14-Бракуван и нарязан след закриване на Ч.брег-Оряхово. Локомотива лежеше в Септември дълги години, но май съдбата не го е подминала..
76-15-Бракуван (първата произведена 76-та през 76-та година..) възможно е коша му да седи още в Червен брег под навес на сушинка.. възможно е и талигите да му са още цели (все пак отдавна са свалени от локомотива).

77-01-Аржентина
77-02-в движение
77-03-Аржентина
77-04-Аржентина
77-05-в движение
77-06-нарязан горкия единствената жертва на серията..
77-07-Аржентина
77-08-в движение
77-09-в движение
77-10-Аржентина

92-01-или 80-001 - гараж

91-40-изумил съм всичко около тази бройка. Едното е да е била маневра на Велинград и затова да я има още заедно с двете 93-ки.
91-01-? (работила маневра Велинград през 70-те) след това като учебен локомотив в ПЖИ-то. Знае се,че е унищожен, но не и кога..
91-02-? (работила маневра Велинград през 70-те) Варианти: ликвидиран или забутан в някоя джунгла.. (в нета лъсна снимка, от не много отдавна, на която машинката беше доста разграбена)

81-01-изобщо не е бил под емблемата на БДЖ при доставката отива в завод за целулозно-хартиената индустрия през 82-ра (при доставката)след това един Бог знае къде се намират към днешна дата и в какво състояние са..
81-02-маневра Септември
81-03-целулозно-хартиената индустрия
81-04-бракуван и нарязан през 94-та
81-05-печели пари на аржентинци
81-06-целулозно-хартиената индустрия
81-07-целулозно-хартиената индустрия
81-08-резервена маневра Септември
81-09-бракуван и нарязан през 94-та
81-10-бракуван и нарязан през 94-та

93-01-Жив е, но вече не е на БДЖ, купен от частно лице за нуждите на негово предприятие със собствена 760мм жп инфраструктура
93-02-с 01 са заедно
93-03-най-вероятно ликвидиран

Ганц-Будапеща ДМВ
Първа доставка 1941г.

Номерация и съдба:
отначало ------ след 01.01.1965г.

05-01 ----------- 81-01 Бракувана 1973г.
05-02 ----------- 81-02 Бракувана 1975г.
05-03 ----------- Унищожена от пожар 1963г.
Втора доставка 1952г.
05-04 ----------- 82-01 Бракувана 1977г.(Обявена за музейна 1993г. сега е в Банско)
05-05 ----------- 82-02 Бракувана 1977г. Унищожена 1985г.
05-06 ----------- 82-03 Бракувана 1977г.
05-07 ----------- 82-04 Бракувана 1977г.


;)
Факти и лъжи(стара информация)

609 е предала богу-дух, сега стягат банската 613 мисля че й беше номера за атракционите влакчета..

В Червен брег трябва да са останали и два-три коша от вагоните произведени в Дряново за ДМВ 82 на теснолинейката

Трябва и да се възстанови и една 4хх за 600 мм в Септември, но за къде и какво ще е, не знам

0176 или 10 76 не знам коя точно е също чака да възкръсне

75, 76 и 81 са най-ощавени от всички локомотивчета за 760мм от дизелите.

Парната тракция е унищожена на 90%..

Много закрити гари и обезличени спирки

Имаше предложения за възстановяване товаропотока по линията до Велинград, подробности липсват

Платени 80 000 лева от собственици на предприятия за специален 7-8 вагонен влак Септември-Разлог-Аврамови колиби-Разлог-Септември със жива музика във влака за Празника на водата.


600мм Парни зверове (все немски)
започваме със серия 200
максимална скорост: завидните 10км/ч (печка върху релси)
през 1920г. -- през 1936г.
4911 -- 201 - Бракуван 1937г.
4787 -- Бракуван 1933г.
5912 -- 202 Експонат в Стара Загора от 65-та
2173 -- 203 Бракуван 1950г.
7008 -- няма извори

Серия 300 Двусекционни парни теснолинейни локомотивчета
27А -- Бракуван 1933г.
27Б става 301 през 36-та
40А -- 302
40Б -- 303
42А -- 304
42Б -- Бракуван 1933г.
114Б-- 305
126А-- Бракуван 1933г.
126Б-- 306
147А-- 307
119А-- Бракуван 1933г.
119Б-- 308
529 -- 309

Небракуваните са продадени на фабрики,цехове и преприятия за локална работа.. няма оцелели

Серия 01.0060

Британска Армия--БКДИ--БДЖ
948 -- 1 -- 01.0160
949 -- 2 -- 01.0260
974 -- 3 -- 01.0360
951 -- 4 -- Предаден на КМЗ Кочериново Бракуван 1960-та
986 -- 5 -- 01.0460

Прословутата серия 400
Общо в БДЖ 93-броя разпилени из цялата страна и впоследствие предавани на фабрики,мини и други за служебна работа
от тях само 479 изложен в Централна Гара
489 изложен пред депо Дупница
470 ЖП музей Русе
Другите са бракувани всички с изключение на тук там някоя забравена бройка..

Парни зверове за 76 сантиметра
176 Музеен
276
376 Бракуван 67-ма
476 Ликвидиран 86-та
576 Бракуван 67-ма
676
776
876 Бракуван 67-ма
976 Бракуван 67-ма
1076 Музеен

Останалите са предадени на Комбинат "Марица" Пловдив през 1957-ма


Серия 50076
50176 Бракуван 71-ва
50276 Бракуван 71-ва
50376 Бракуван 71-ва Обявен за музеен на постамен в депо Червен брег от 1988-ма състоянието й в момента е сещате се какво..
50476 Обявен за музеен 1979г.
50576 ликвидиран 1986г.
50676 Музеен 1966г.

Серия 60076
60176 Бракуван 1977г.
60276 Бракуван 1977г.
60376 Бракуван 1980г.
60476 Бракуван 1977г.
60576 Ликвидиран 1984г.
ІІ доставка
60676 Бракуван 1977г.
60776 Бракуван 1977г.
60876 Бракуван 1977г.
60976 Възстановен за движение 2004г. спрян от движение отскоро поради непоправима повреда
61076 Обявен за музеен
61176 Музейни цели
61276 Бракуван 1977г.
61376 Музейни цели
61476 Бракуван 1977г.
61576 Бракуван 1977г. Изложен на плаца пред ПЖИ-то 2002г.

Информацията за парните локомотиви е взета от книгата на Д. Деянов "Локомотивите на БДЖ"
Това са всичките записани БДЖ-арски теснолинейни локомотиви. Възможно е и наличието на още локомотиви, които обаче не са стопанисвани от БДЖ и нямат място в списъка(не че се и знаят кои са, ако изобщо е имало такива)
Изображение 2ТЭ Луганських медведь ! :балон
Аватар
Markov
 
Мнения: 182
Регистриран на: 22 Мар 2011, 19:55

Предишна

Назад към Теми за реалния подвижен състав и обекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта