ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Изтритите теми

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот Markov » 23 Авг 2014, 10:03

Дясната чистачка е полегнала. На шкодите с долни чистачки има особеност, че самата ос прикрепена към коша на локомотива не е по средата на прозореца и чистачката не се скрива еднакво отляво и отдясно. С други думи лявата чистачка както е на снимката си е наред, но когато тя отиде на дясно не трябва да "пропада" толкова като дясната. За справка направих набързо скица какво имам предвид..

Изображение

на фиг. 1 е текущото
на фиг. 2 е истинското разположение на чистачките спрямо Р-ките (43 нямат долни чистачки)
на фиг. 3 е показано как изглежда положението на чистачките на Р-ка съпоставено със последната снимка на кабината :)
Изображение 2ТЭ Луганських медведь ! :балон
Аватар
Markov
 
Мнения: 182
Регистриран на: 22 Мар 2011, 19:55

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот cronos » 23 Авг 2014, 13:19

Благодаря за информацията, като стигна до там ще имам пред вид тези неща и ще направя нужните корекции.Сега имам много по-сериозни проблеми за решаване, така че още известно време ще трябва да гледаш чистачите такива, каквито са в момента.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1756
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот cronos » 27 Авг 2014, 22:03

Първи проби:
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1756
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот nikito » 28 Авг 2014, 15:55

Браво,кабината е супер :велик Траинз :наздраве
Trainz Bulgaria Team
Аватар
nikito
 
Мнения: 535
Регистриран на: 25 Апр 2014, 15:13
Местоположение: София

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот cronos » 28 Авг 2014, 17:15

Напротив, има някои неща, които не ми харесват и сега обмислям решение.Освен това още не са довършени някои дреболии, както и не е направена корекцията по забележката на @Markov.Отделно,че тестовете за работоспособността на скриптовете засега дават доста незадоволителни резултати.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1756
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот nikito » 28 Авг 2014, 17:46

Е дано да стане добре винаги може и още,стига човек да има желание.Желая успех :наздраве ;) :идеално
Trainz Bulgaria Team
Аватар
nikito
 
Мнения: 535
Регистриран на: 25 Апр 2014, 15:13
Местоположение: София

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот cronos » 31 Авг 2014, 17:30

Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1756
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот Ivailo_96 » 31 Авг 2014, 18:40

Много хубаво става браво :идеално
Аватар
Ivailo_96
 
Мнения: 95
Регистриран на: 22 Окт 2011, 13:39
Местоположение: Шумен

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот Markov » 31 Авг 2014, 23:46

Любопитни са ми няколко неща, като например до колко ще съотвества функционалността? Другото е че има някакъв допълнителен звук подобен на компресорния, но не съм го чувал досега. Самият компресор е от 61 (компресорният звук на последно качените локомотиви в сайта, ми се струва реалистичен). Вентилаторите при номинални обороти издават нестандартен звук и ако се отреже "болното място" на записа (в самото начало), дали ще се подобри ефекта? Ще може ли тромбите да свирят само, когато е натиснат бутона на контролера (като на 46 125 в сайта), за да може да се издействат "дълго + късо" при навлизане в район на гара, "дълго + дълго" за указване на помощната машина да дърпа/бута (зависи дали е на опашка или не) "късо+късо+късо" за преустановяване движението на возилата в района и т.н.?
Изображение 2ТЭ Луганських медведь ! :балон
Аватар
Markov
 
Мнения: 182
Регистриран на: 22 Мар 2011, 19:55

Re: ЛОКОМОТИВ: Update БДЖ 43, 43р. + кабина

Мнениеот cronos » 01 Сеп 2014, 13:52

Markov написа:Любопитни са ми няколко неща, като например до колко ще съотвества функционалността?

Доста, но не на 100%, естествено.Това, което има към момента е:
1)реалистично вдигане на машината - включване на батерия, ключ за управление, помощен компресор, изчакване около минута за включване на ГВП и вдигане на пантограф;
2) блокировка на контролера - да не може да се набират позиции при реверсор в неутрално положение;
3)не може да се сваля пантографа докато е на позиция (това не е съвсем реално, но ограничението се наложи по технически причини, по същите причини не може да се набират позиции при свален пантограф);
4)реалистична работа на компресорите - поддържат се 900 kPa, като компресорите се включват когато падне налягането.Също така ако не са включени въздух в машината няма да има (следователно не може и да се подкара :зъбльо );
5)възможност за вдигане на двата пантографа (припомням, че в предишната версия на кабината за тези локомотиви можеше да се вдига само единия);
6)независимо управление на надбуферните фарове - поотделно за всеки и от двете страни на локомотива независимо от коя кабина се управлява;
7)степенно задържане.Разхлабването обаче не може да се получи реалистично, самата игра не го позволява.Опитах да направя нещо, но не излезе особено сполучливо;
8)часовника на хаслера в първа кабина работи, във втора кабина хаслера няма часовник;
9)реално сигнализиране при включването на вентилацията;
10)реално работещ реостат + сигнализация на вентилацията на реостата;
11)реалистична смяна на кабините - при включен ключ за управление в едната кабина реверсора и ключа за управление в другата не се визуализират и управлението, с изключение на надбуферните фарове е блокирано.За да се премине в другата кабина в първата трябва да се изключи ключа за управление, реверсора и кран-машиниста да са в неутрално положение;
12)изключване при претоварване - ако тока на ТД надвиши ~1400 А изключва ГВП.Включването става след като се свалят позициите и се рестартира защитата от съответния предпазител на шкафа;
13)осветяване на приборите - вижда се и на клипчето;
14)реалистична работа на уредите - зареждане на батерия, напрежение на ТД, напрежение на КМ;
15)тотман;

Какво няма:
1)шунтове - по същество това изменя характеристиката на ТД, но в играта няма възможност да се симулира такова нещо.Отделно, че няма възможност един орган за управление да изпълнява няколко движения - в случая не може да се направи така, че контролера хем да се върти наляво-надясно, хем да се натиска надолу;
2)различни аварийни ситуации (с изключение на вече споменатото изключване от претоварване);
3)степенно разхлабване - вече споменах, че играта не го позволява, а опитите да се излъже някак не доведоха до добри резултати и вероятно ще отпадне;
Markov написа:Другото е че има някакъв допълнителен звук подобен на компресорния, но не съм го чувал досега. Самият компресор е от 61 (компресорният звук на последно качените локомотиви в сайта, ми се струва реалистичен).

На помощния компресор е сложен звук на компресор от някакъв дизел докато се намери нещо по-подходящо, а звука от основните компресори е записван от Марто и доколкото знам си е от Р-ка.Само че записа не е особено добър.
Markov написа:Вентилаторите при номинални обороти издават нестандартен звук и ако се отреже "болното място" на записа (в самото начало), дали ще се подобри ефекта?

Звука на вентилаторите е взет от същия източник, от който произхождат и звуците на всички останали шкоди в сайта, само че е разделен на три - развъртане, номинални обороти и спиране.
Markov написа:Ще може ли тромбите да свирят само, когато е натиснат бутона на контролера (като на 46 125 в сайта), за да може да се издействат "дълго + късо" при навлизане в район на гара, "дълго + дълго" за указване на помощната машина да дърпа/бута (зависи дали е на опашка или не) "късо+късо+късо" за преустановяване движението на возилата в района и т.н.?

Това няма как да стане.Играта е доста ограничена откъм начини за възпроизвеждане на звуци, извън дефолтните, а при тях такова нещо не е предвидено.Не може да се направи звук, който да се чува с продължителност колкото е продължителността на натискане на бутон.Освен това бутона върху контролера ще е малко проблематичен за уцелване с мишката, но само така мисля, не съм пробвал.А тоя 46.125 къде го видя?В сайта няма такъв.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1756
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Износени калодки

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта